بر ساحل معرفت

موجیم و وصل ما ، از خود بریدن است ساحل بهانه ای است ، رفتن رسیدن است

بر ساحل معرفت

موجیم و وصل ما ، از خود بریدن است ساحل بهانه ای است ، رفتن رسیدن است

بر ساحل معرفت

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
آیا بود گوشه چشمی به ما کنند
ادرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/barsahelmarefat/

قطع رحم عمر را کوتاه میکند

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ

در کافی نقل میکند که مردی از صحابه وپیروان امام صادق علیه السلام به ایشان عرض کرد:برادران پسر عموهایم خانه را بر من تنگ گرفته اند،و مرا به طوری در فشار و سختی قرار داده اند که مجبورم در یک اتاق زندگی کنم،و اگر در این باره سخنی بگویم ( منظور شکایت پیش حاکم کردن است ) آن چه دردست آنها است میگیرم.حضرت فرمود: صبر کن، خداوند برای تو فرج می رساند! آن مرد گفت: من منصرف شدم از اینکه اقدامی برای آنها بکنم؛ تا اینکه در سنه 131وبائی آمد، به خدا سوگند همه آنها مردند و هیچ کس باقی نماند.هنگامی که خدمت حضرت رسیدم:

فرمودبستگانت چطورند؟ عرض کردم: همه آنها مردند.

حضرت فرمودند: مرگ آنها به واسطه ی مزاحمی بود که نسبت به تو ایجاد کرده بودند و قطع رحم و خویشاوندی نمودند.آیا میل نداشتی که آنها همینطور بر تو سخت بگیرند ولی زنده باشند؟ گفتم: چرا به خدا سوگند!«بحار ج16ص39و نقل از پند تاریخ ج1ص102

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی